Aangeboden door i
"Aangeboden door" is content gemaakt in opdracht van en betaald door een adverteerder, geproduceerd door de commerciele afdeling van de Persgroep.

De journalisten van de Persgroep zijn hier niet bij betrokken.
Aangeboden door

Bahlmann pakt flink uit met 135ste verjaardag

 


De komende weken is het elke zaterdag feest bij Bahlmann Mode. De dameskledingwinkel bestaat 135 jaar en dat wil eigenaar Kees van Buchem niet ongemerkt voorbij laten gaan. Iedere zaterdag van nu tot en met april worden verschillende merken in de spotlights gezet, zijn er mannequins, hapjes, drankjes en verlotingen van allerlei mooie prijzen.

Kees van Buchem is trots op zijn winkel, team en klanten en wat ze de aflopen jaren hebben bereikt. Want de winkel mag dan 135 jaar bestaan, ouderwets is Bahlmann zeker niet. “We blijven investeren, volgen de mode op de voet en voegen regelmatig nieuwe merken toe aan onze collectie. Ondanks de leeftijd zijn we helemaal 2018.”

Als het geheime ingrediënt van de succesformule van Bahlmann noemt Van Buchem zijn hechte team. “Allemaal hebben we een passie voor mode en we vullen elkaar perfect aan. De een is gespecialiseerd in de klassiekere merken en de ander in de jonge merken. Zo kunnen we iedereen de juiste service bieden. Deze persoonlijke aanpak is onze kracht.” Dit wil Van Buchem nog verder gaan uitbreiden. “Het plan is om nog meer te gaan doen met personal shopping. Steeds meer vrouwen hebben weinig tijd om te shoppen of geen zin om steeds winkel in winkel uit te gaan. Wij kunnen van tevoren al kleding selecteren die past bij de klant, zodat deze snel en tevreden met een nieuwe outfit de deur uitloopt.”

Starter Plan
Subtitle

Silver Plan
Subtitle

Want Bahlmann heeft alles in huis om jezelf van top tot teen in nieuwe kleding te hullen. Oké, van top tot enkels dan. “We verkopen geen schoenen, maar verder alles. Van feestkleding tot accessoires, tassen en sjaals. Ook hebben we al jaren een heel uitgebreide jassencollectie waar mensen uit de hele regio op afkomen.” Met ruim zeventig merken onder een dak weet Bahlmann iedere leeftijd aan te spreken en er komt er iedere dag wel iets nieuws binnen. “We kunnen drie generaties kleden; zowel oma, moeder als dochter. We hebben kleding in iedere prijsklasse. De Nederlandse vrouw kiest steeds meer voor kwaliteit en dat hebben wij volop in huis. Ons eigen atelier kan de kleding zelfs helemaal perfect op maat maken. Een service die je tegenwoordig niet vaak meer ziet. We zijn gemoderniseerd, maar hebben nog steeds de kwaliteit en service van honderd jaar geleden.”

Bahlmann Mode heeft een veelzijdige collectie damesmode voor u samengesteld uit diverse internationale en Nederlandse topmerken.


Door de jaren heen heeft Bahlmann een grote vaste klantenkring opgebouwd en die wil Van Buchem nu bedanken met allerlei speciale activiteiten. Op 12 april zal er een ladiesnight zijn met muziek, cocktails en goodiebags en vanaf 16 april is het broekenweek, waarin broeken worden verloot en cheques worden uitgedeeld. En in het najaar, als de nieuwe collectie weer in de winkel hangt, zet Bahlmann het feest gewoon weer voort. De complete activiteitenagenda is te vinden op de website www.bahlmann.nl

De journalisten van de Persgroep zijn niet betrokken en niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze tekst.